Saturday 10 January 2015

Goodbye 2014! Hello 2015!

Hai!
Terima kasih 2014 kerana terlalu banyak kenangan manis yang menjadi kenangan.
Terima kasih atas kenangan pahit kerana ia memberikan pengalaman yang terselit pengajaran.

Dalam masa setahun ini..
Dah banyak aku lalui sama ada bersama keluarga ataupun kawan.
Aku juga dah berjumpa dengan idola dan selebriti popular.

Aku jumpa Ain Maisarah yang merupakan idola aku sejak aku berusia 11 tahun sewaktu Pesta Buku PWTC!

aku dah jumpa Najwa Latiff secara tidak sengaja di Masjid Negara,Kuala Lumpur sewaktu aku dan ahli SPBT membuat lawatan sambil belajar.

aku dah jumpa Pak Nil aka Aznil Haji Nawawi di rancangan menantu Vs mertua.
Sewaktu nenek dan Cik Amy aku menyertai rancangan itu.


..dah sertai pertandingan Pidato dan Sains dan mendapat Johan.

dah sertai pertandingan selfie 7eleven dan menang!

Dah pergi banyak tempat macam Pulau Pinang,Johor,Cameron Highland dan sebagainya dengan keluarga..

 Sambut Hari Raya dengan meriah dengan keluarga.
Tema tahun ini kuning dan tersama tema dengan Mr.Blur.


Dah pergi beraya dengan kawan baik..

Dah pergi open house dengan kawan-kawan.

Dah sambut hari lahir bersama kawan-kawan.


Dah pergi iOi dengan kawan-kawan.

Dah pergi KFC dengan keluarga untuk sambut hari lahir.


pergi main bowling satu keluarga :P
 pergi kokorikulum dengan Atiqah.

Pergi Family Trip di Cameron Highland!



Pergi Tuisyen dengan Atiqah.

Pergi Jamuan Pengawas di Kinrara Resort.

Jadi Babysitter bila Atiqah datang rumah :P

Pergi Suria KLCC dengan keluarga.

Pergi weeding anak jutawan .

Pergi rumah kawan mama.

Sambut Hari Kemerdekaan dengan Kentalians
dan Naib Johan!

Pergi menjalankan tugas sebagai ahli SpBT!

Pergi open house rumah nek cik!

Jadi babysitter waktu balik kampung!


My beloved Family! Love you!

Setiap gambar ada cerita..
Namun..tak semua cerita mempunyai Happy Ending!
So,find your happiness with share your happiness to others like your family and friends!
InshaAllah you will get a Happy Ending!
Just believe every story have their reason..
Just believe the power of a positiveness!


No comments:

Post a Comment