Monday 13 April 2015

#ItsTime2Fight

Hai !!
sudah 3 bulan aku tak update blog.
so,story for today is about last week.
Me and my lovely friends went to The Mines Shopping Mall,Seri Kembangan.
For what?
for Dengue Campaign..

I'm so happy.
Kami sampai ke sekolah untuk pendaftaran pada pukul 7.30 pagi.
sambil berdaftar kami juga berselfie!!




Lepastu,kami bertolak ke The Mines Shopping Mall..
aku duduk dengan Atiqah.
Izzah duduk dengan Aini.
Faihana duduk dengan Hidayah.

Sampai je kat sana,memang gila ahhh..

 Kami semua berkumpul untuk sarapan..





 ada seorang kakak Thailand ni..dia datang dari Pattani,Thailand untuk sambung belajar..Heeee..

 aku dengan Izzah..


aku dengan Atiqah..

The 3 of us!

Lepastu aku pun baca2lah tentang maklumat denggi ni..



Lepastu, kami tengok persembahan 'Taiji' orang cina..
ramai orang yang ikut tarian mereka..Paling ramai 'black man' hahahaha..



Lepas itu,kami pun bergambar dengan amoi nii..

tengok niiii..Nyamuk Aedes!! ItsTime2Fight!
Jom kita perang Aedes sesama ok :-)

Lepas itu kami pun masuk Shopping Mall itu untuk Shopping macam Cool Blog.
aku siap beli jam baru lagi..
Hahahaha



 One,Two,Three kami Selfie WeFie!!


 Muka Batak -_-


 ItsTime2Fight!!!!
I ❤ This Picture!!



 Ini waktu nak balik..
nak naik bas..
hahaha..memang best ah.
Sebab bukan senang tau nak pergi lawatan yang dapat pergi Shopping Mall.
betul tak??
hahahaha


OK,THE END!!
KESIMPULAN?
AKU DAPAT BANYAK PENGALAMAN  SEBAB DAPAT SHOPPING,DENGAR CERAMAH PASAL DENGGI DAN JALAN-JALAN!
PELUANG SEKALI SEUMUR HIDUP BEB!!
HAHAHA KBYEEE


No comments:

Post a Comment