Wednesday 7 January 2015

Sunway Piramid


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


Pada 5/1/2015,
Aku dan Keluarga pergi ke Subway Piramid untuk membetulkan seluar jean Abah.
Bukan itu sahaja.
Kami juga berjalan-jalan dibeberapa tempat.
Cuma sekejap sahaja.
Pergi pukul 5.00 balik pukul 7.00.

Itu pun cuma pergi makan dan jalan-jalan.
Aku tak makan sebab dalam projek diet.
Muahahaha.


Jalan memang banyak ah.
Nak buat macam mana.
Ada adik kena jaga.
Hohoho
Hehehe..

Memandangkan aku tak makan,
Maka aku kena jaga adik aku makan.

Huda dan Hasya makan :P
Lepastu kami pergi jalan- jalan ronda kawasan Bear..
Huahuahua.
Cantik.
Hehehe

Okey ini gambarnya...
 Cantik kan?
Aku suka Bear!!

Aku dengan Huda dekat Bear.

Aku disebalik tirai langsir.

 Adik beradik aku ×~×

 Aku sedang berjalan..
Hmmm..


 Bear gergasi yang sangat Comel.
Muahh! :)


 Adikku yang Comel :)

 Abang yang poyo kononnya boleh jaga adik :P

 Aku tak tahu kenapa kaki aku nampak panjang.kelakar do.


Mama Dan Abah.
 My outfit of the day..
He he just that!
Thank you for read :P

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf <3

No comments:

Post a Comment