Wednesday 7 January 2015

Alhamdulillah ?..


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Pada 19/12/2014,
Merupakan hari nikah sepupu aku iaitu Syafiq.
Tahniah :)
Aku pernah taip entry berkaitan pertunangan dia pada tahun 2013.
Boleh baca dihttp://norismahani.blogspot.com/2014/07/muarjohor.html?m=1

Hehehe.
Tapi aku tak pergi pun sebab atuk masuk hospital lagipun dekat Johor.
Ada beberapa gambar. :)


Malam itu pula,Syafiq dan Kak Yat bergambar di pelamin dengan memakai baju warna merah.


Merah menyala lagi tu.
Hehe.

Keesokan harinya iaitu 20/12/2014 merupakan hari perkahwinan Dan bersanding diatas pelamin.

Temanya warna hijau.
Ini perkahwinan belah Keluarga kak Yat.

Pada 27/12/2014,
Merupakan perkahwinan belah Keluarga Syafiq pula.
Temanya Gold!
Baju jubah aku untuk raya sekali.
Memang bajet betul.
Tapi pelamin sanding pun bajet juga.
Hahaha.
Cik Amy saja yang buatkan.
Tapi okeylah.
Beberapa gambar...
Pengantin bersama
Flower girl!

The one of cute picture..he he 



Untuk pengetahuan:
Semua gambar disini adalah gambar curi.
Hahaha segala kecurian harap dimaafkan.
Hehehe :P

Pengantin ucap Alhamdulillah.
Kerana majlis berjalan lancar.
Semoga berkekalan hingga ke Jannah !
 
Aku pun nak ucapkan Alhamdulillah sebab habis juga entry aku.
Penat betul menaip.
Hahaha.apapun.....
"SELAMAT PENGANTIN BARU!".    

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf <3                           




No comments:

Post a Comment