Tuesday 6 January 2015

Tuisyen Sinar Bijak


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Pada 1/12/2014,
merupakan hari pertama aku tuisyen di Tuisyen Sinar Bijak.
ianya merupakan sedikit malang.
hahaha.
sebab?
aku dari rumah nenek aku kat Shah Alam lepastu tergesa-gesa nak ke tuisyen padahal gerak pukul 7.45 malam.perjalanan dahlah setengah jam.
memang lewat ah.dengan jam lagi -_-

sampai-sampai je nak kena daftar lagi..
manalah tak lambat -.-

masuk kelas je,pembelajaran dah bermula.
lepas itu,telefon aku pula berbunyi.
haish..hahaha mak aku telefon rupanya.
Dahlah lagu Korea,nasib baik bukan lagu CNBlue,kalau tak..
huru-hara kelas sebab lagu rock -_-

aku letak lagu "Master Sun" nyanyian Hyorin.merdu lagunyaaa...
aku duduk belakang Atiqah sebab orang semua dah dapat tempat.
Hmm...

balik tuisyen,aku balik dengan Atiqah tumpang kereta Sir Navi.
aku lepak rumah Atiqah sementara tunggu abah ambil.
hahaha.seronok.
almaklumlah..sebulan tak jumpa,rindu gila.
lepas ini..bukan kat sekolah je kami jumpa.
malah kat tuisyen.

seminggu 2 kali jumpa.
sebab itu aku ni susah nak berpisah dengan dia.
hmm..best friend fuyooo katakoo -_-
hahaha

lepastu selfie!


hahaha..kami tahu kami Comel!
sekian dari kami RisQah!

ni waktu dalam perjalanan nak pergi rumah nenek aku.
hahaha..Hasya tidur Zzz!!
hahaha..k Selamat Malam.
aku mengantuk sebab update 3 entry today.
huhu :')

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment