Tuesday 2 September 2014

Cerita Raya Kita! (Part 1)

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Hari Raya merupakan hari kita bermaafan dan menziarahi keluarga.
Tapi,Hari Raya juga bukanlah bermakna kita boleh bersalam dengan mereka yang bukan muhrim.
Hari Raya juga tak bermakna kita datang rumah orang lepastu habiskan 1 balang kuih raya..
kurang ajar namanya itu ya!

Okey,Raya pertama aku balik rumah nenek belah abah dan belah mama je :)
Satu rumah dekat Puchong,satu lagi dekat Shah Alam.
Walaupun dekat,tetapi meriah :D

ini gambar raya pertama aku..
aku pakai jubah kuning..
dan semuanya serba kuning..almaklumlah,aku kan suka warna yang ceria seceria diriku haha :)



 ni gambar raya tahun ini! tema?
seperti yang anda lihat!
Kuning + Biru =Kuningbiru
haha :3

 Selfie di Hari Raya.
adik aku Huda..ececeh nak jadi Nerd jap 8)

itu jelah Kisah Raya Pertama aku..
amat membosankan..yep! setiap tahun macam ni :3
Sekian..

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment