Friday, 19 September 2014

Sri Bangsar!

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

                                            
                                WEEDING

Pada 23 Ogos 2014,
aku dan keluarga menghadiri perkahwinan anak jutawan yang merupakan salah seorang sedara jugalah.
perkahwinan diadakan di Sri Bangsar.
didewan yang besar..tak tahulah berapa juta habis -.-
Keluarga belah ayah aku ramai sangat,adik beradik ayah aku saja dah 14,
apatah lagi adik beradik nenek aku..20 orang.
so,memang tak semua aku kenal..yang kahwin ni pun jarang-jarang jumpa..
kalau Family Day baru la jumpa semuanya.

aku memakai Jubah Moden dari Kamdar ^^
tapi waktu ni pengantin dah berehat..sebab kami datang lambat sangat..
huhu..gambar pengantin pun tak ada :(

sebelum pergi,
aku selfie 😁

tak apa,janji gambar aku ada..kehkehkeh :p
I love My Jubah..
My dad choose it..
my father know to choose girl clothes.
and that fits my taste :)


 My dad with grandma ^^
abah anak sulung daripada 14 orang.
tanggungjawab abah memang berat :)


 Me again :)
ni meja makan yang kami duduk..


omaggad!my sister with a cute smile..
whoaa.Hasya :) my younger sister and quite naughty..

selepas makan,kami terus pergi open house kawan mama.
mama kata kawan dari sekolah tadika sampai sekolah menengah.
dah 12 tahun tak jumpa..
Tuty nama dia.
suami dia merupakan penerbit TV Alhijrah dan pengurus Ustaz Don.
memang kaya ahh..
dia dulu pengacara TV3..lepastu berhenti lepas kahwin.
jadi surirumah dan pembuat kek..
seriously said..I like her cake so much..
sedap gila lagi-lagi Congo Bar..Masyaallah! rindu nak makan benda itu :D

aku ditugaskan untuk menjaga Huda :)
My sister :) dia ni dengar cakap dan baik lah juga dan rapat dengan aku.
Hasya tu kurang sikit sebab dia nakal so aku pula kurang sabar..
memang tak boleh ngam ahh..
Huda :D
 tak tahu lah apa yang dia menungkan..
dia main masak-masak.
kat tangga -_-
lepastu mama pun tangkap gmbar dengan kawannya..
kata orang, buat kenangan :)


 dari kiri :Norasikin (mama),Ina Begem,Khadijah a.k.a Khaty,Musliha,Tuty.
well..aku memang kenal kawan-kawan mama 😎

ni semua mak dengan anak-anak sekali :)
sekian..

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤