Saturday, 13 September 2014

Shooting!


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Harini nak throwback!
pada 18 Ogos 2014,
aku dan Atiqah ikut Cik Amy aku yang akan menjadi heroin dalam rancangan 'Mertua VS Menantu'
yang akan disiarankan pada bulan 10 ini.
kitorang jadi penyokong!

seawal jam 6.00 pagi,
kami dah bangun untuk bersiap dan terus pergi ke FINAS.
lama menunggu Cik Amy kena temu ramah,kami selfie dulu ^^

kemudian,kami singgah tandas..
memandangkan ada cermin yang besar,kami pun tangkap gambar ^^
 ni lah keadaan shooting ni :)
excited do -.-

 kemudian naik atas pentas tu,kami selfie lagi ^^

 ni keadaanya dari atas..serabut sebab banyak kamera.

 kamera ni betul-betul pandang ke arah kami :) hahaha

ohohoh..aku dari atas..
 muka aku waktu ini hodoh,so aku letak bintang -.-
 aku dengan segala bahan masakan dibelakang ni ^^
jadi batak bila pergi sini :)

 waktu ini semua kecoh,sebab penerbit rancangan ni datang..
siapa lagi kalau bukan OPIE..
tak kenal?search at google ;)
 Me :) Selfie!

cerita dia macam ni,
Pakcik aku minta nenek dan cik Amy aku masak untuk dia..
pembuka selera,pakcik aku minta Nasi Goreng Ikan Bilis :)
yang kedua pula,pakcik aku minta Tomyam Udang..
yang terakhir,pakcik aku minta kuih ketayap sebab dia tak tahu apa iti ketayap --

habis je masak dan rasa..
pakcik aku perlu pilih mana yang paling sedap tanpa dia ketahui yang mana satu nenek aku masak,mana satu cik amy aku masak :3

keputusan diumumkan,
Nasi goreng :A
Tomyam:B
kuih ketayap:B
A:ialah Cik Amy
B:ialah nenek
so,nenek aku lah pemenang nyaaa :D

The Ending?
belon dijatuhkan dari atas :3
lepastu kami pun tangkap gambar dengan Aznil..
rezeki kami :p

 inilah OOTD kami haritu ;)
hehehe..First time in forever ni :)

Kemerdekaan nak dekatkan?
ya! Kami Anak Malaysia :)
Disini Lahirnya Sebuah Cinta :)
Selamat Hari Merdeka :)

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤