Friday 19 September 2014

Selfie Bolario Bear!

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Pada 27 Ogos 2014,
aku tak hadir sekolah..
ponteng sebab ada hal penting ^^
aku diumumkan menang pertandingan selfie bersama Bolario Bear :)
Alhamdulillah..dapat hadiah ketiga iaitu PSP :D

 aku dengan orang atas 7Eleven *~*

 aku pendek.. '154 cm' tau tak?
tapi nampak macam sebaya sebab sama tinggi -.-
That day,aku pakai blaus..
Style aku memang blaus,jubah ataupun baju lengan panjang biasa.
baju fesyen lain bagi aku menyaratkan..
yang penting tutup aurat dan bergaya °~°

 ni peserta lain..
gambar dia aku sempat tengok..
dia kreatif sebab buat seolah-olah Tv gunakan kotak..
lepastu dia selfie dengan patung teddy bear dalam itu..
tapi vote dia kurang lah..
tapi dia menang juga,
dapat PSP Vita.

 semua peserta yang menang..
ada 500 orang peserta selfie and 100 sahaja yang menang..
aku menang dikedudukan teratas lah juga..
Hadiah ketiga **
ramai lagi tak datang ni..
aku datang pun orang pertama..
yang sebelah aku,berbaju kuning tu..dia cuma wakil..yang menang ayah dia..
hehe..ayah dia sama vote dengan aku..

gambar ni lah yang aku letak untuk peraduan selfie ni..

waktu ini kedudukan vote is 141..
but the last,my vote is 160..
Alhamdulillah :)

sekian..

Ditaip oleh Cahaya Pemaaf :D

No comments:

Post a Comment