Friday 19 September 2014

Family Day 2013

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


Harini nak throwback 2013,
Pada 16,17,18 Disember 2013,
satu keluarga besar belah ayah aku adakan Family Day..
memang best!
Kat Port Dickson.
sewa 2 rumah banglo :D

 ni banglo yang aku duduk.
belakang banglo ni pun banglo yang kami sewa.

 ni pemandangan dari atas tingkat banglo..
aku yang tangkapkan..
aku ni pun photographer family k.

 pemandangan dari tepi meja..
:DD
 My grandpa a.k.a atuk :) masih ranggi lagi :)
senyum atuk..1,2,3 click!
hehehe ;)

 ni ayah aku yang tangkap..
tengoklah..aku tengah termenung dibelakang Huda -.-
abaikan k abaikan :3
 semua keluarga yang menikmati pemandangan..
selebihnya dalam rumah :)
buat apa dalam rumah?
ni haa..kemas rumah..masak-masak..
bila keluarga ramai..sudah semestinya aku tak tolong..
kehkeh :D
tolong tangkap gambar je ya :p

 makcik-makcik kepochi bergosip sambil buat kerja :D

Esoknya..Kami adakan sukaneka..
keluarga ramai syok buat sukan..
ramai-ramai :)
lagipun budak-budak ramai!

My sister,Hasya!
ditangkap oleh aku lagi :)
kat belakang itu Encik Nas dengan Irfan lagi.
nampak tak mithali dia ni..
mana-mana dengan Irfan..ish-ish :)


Burung ni secara tak sengaja jumpa..
itu yang aku tangkap satu gambar..
kan cantik tu..hehe :D
 

aku menang dua acara :)
yeay!
k..tambah koleksi pensel stabilo aku :)
dengan nenek aku :)

esoknya pulak,
kitorang paking nak balik :)
aku pun tangkap lah gambar..
 Just peace from me :)

Me again..muka ni muka budak-budak k. -.-

 aku dengan sepupu..
dia darjah 5 :)
namanya Khadijah :)

 Abah lah penangkap gambarnya :)
My face pretty ah!
ahahaha :D

And last but not least, The One Big Family!
Abdul Rahman Family..
My cousin ada 40 tak silap..
satu kelas dah boleh buka..kehkeh :)
ok..itu sahaja Family Day aku..
tahun ni,kitorang tak buat Family Day but Family Trip!
at Cameron Highland maybe :D
Bye-Bye :)

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤


No comments:

Post a Comment