Wednesday, 17 September 2014

Cerita Raya Kita! (Part 5)

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


                                                        OPEN HOUSE NEK UCUNA
Pada 10 Ogos 2014,
aku sekeluarga pergi rumah terbuka nek ucuna..
Cuma makan-makan,bual-bual dan tangkap gambar je.
Memandangkan makcik sedara aku seorang ni ada.
tak adalah kebosanan macam selalu **

ini lah makanan special.. aummm sekejap :)
selamat menengok **
haha

Lepastu perut dah penuh,
aku pun selfie ! ;)

  ni lah makcik sedara aku tu..sebaya aku :) nama dia Haifa ;)

 Me and Huda ;)

Lepastu kitorang terus pergi rumah Mak anjang,
buat makan-makan juga :)
rumah banglo yang sangat cantik reka dalaman nya..
bak kata Rozita Che Wan "I Like!"


 abaikan adik aku tu..hahaha aku suka nama Allah,Muhammad yang ada kat dinding tu..
cantik ^^
 Jam ni unik dan besar..daebak kat Pak anjang aku sebab pandai reka dalaman rumah :)

 Tv ni besar..50 inci agaknya :o

 aku bersama patung ungu..
wow! "I Like"
 lepastu,aku teman Huda main buaian kecil kat luar :)

 ni pakcik aku a.k.a Bapa Mithali ..haha sori encik Nasrullah :D
bagus2..jaga Irfan ..

 ni lah rumah mak anjang aku :)
cantik kan?


pokok bunga diluar rumah..

 aku berselfie diluar rumah :D
credits by:Isma Hazia a.k.a budak tak guna! tangkap gambar jadi warna oren pulak -.-

ni gambar kami semua dekat ruang tamu 2 :)

ok:D itu sahaja cerita raya kita ;)
Jumpa Lagi :D
Sekian...
Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤