Tuesday, 2 September 2014

Cerita Raya Kita! (Part 2)

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


Raya kedua aku pergi Raya rumah tok cik,nek lang dan mok su.
aku berbaju kurung biru dan semuanya serba biru :D
PASHMINA ni aku beli kat Fira's Collection!
Owner nya Kak Zafirah a.k.a kakak crush aku (Mr.Blur) 
nak tahu macam mana cantiknya dia?
moh,aku tunjuk beberapa gambar dia yang aku pinjam :3
hehe :)



                               v     

Gambar ni langsung tak diedit tau.
muka aku nampak flawless kan?aku pun tak tahu kenapa?

pergi beraya dapat banyak duit raya..
dan..aku dapat kesimpulan iaitu..
Semakin usia meningkat,duit raya semakin sikit..
Betul tak?aku pun tak tahu lah kenapa!
Tak apalah,yang penting,kita kena bersyukur dengan nikmat yang Allah bagi kan?
Raya kedua,aku tak ada cerita dan tak ada gambar..mintok maaflah ya!

                                     Raya Ketiga!
aku balik kampung Melaka!tapi macam biasa,bosan!
sedihkan hidup aku ini,dahlah tak ada sepupu sebaya -_-
Raya ketiga aku pakai baju warna biru lagi..
Selendang ini aku beli kat Nik Kentalians :)



                       raya tahun ni memang kureng..hehe :3 sebab itu lah aku lambat update :(
                        jumpa lagi di entri akan datang :)
                       sekian ..     
                    
                    Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤