Thursday 3 July 2014

Majlis Penutup Bulan Akademik

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ



Harini aku nak throwback bulan 4 punya cerita ok!

Pada 13 April 2014,
Atiqah datang rumah aku :)
kami sesama buat projek Sains Peta Buih!
dengan susah payah kami membuatnya..

Lepas habis buat,kami pun berselfie!
Pico!









hehe :3 Happy sebab kawan datang dari jauh..
Siap tersesat lagi ..hhuhu :)
2 jam je Atiqah lepak,lepastu dia kena balik lah..
Memang Best sangat waktu tu ;))

Pada hari Isnin persekolahan seperti biasa,kami pun menghantar hasil kerja kami..
tapi malangnya Cikgu Zaharah kata kami salah buat,.
Kalau menangis air mata darah pun tak ada gunanya..
Cikgu suruh kami buat baru.. huhuhuhu :'(

Alhamdulillah,kami sempat siapkannya dalam masa 1 hari :)
dan Cikgu Zaharah terima..

Pada 19/4/2014,
Minggu Akademik secara rasminya ditutup..
bacaan doa oleh Saudara Muhammad Ashraf Hadif Bin Anuar ;)


Cikgu Mas memanggil aku untuk duduk ditepi pentas untuk mengambil hadiah..
dengan kerja Peta buih kami yang kurang menarik..
aku langsung tak expect yang kami dapat nombor 1 !

ini gambar aku ambil hadiah oleh guru penolong kanan..hehe :3
Happy Face !

Yeah!dapat nombor 1!tak sia2 penat kami :)
Atiqah pun dapat hadiah,sebab dia ada masuk kelenjar melunjur eh?(entahlah)..
Congratulations Babe ;)


                                       Pesanan aku;-)
                              Menang atau Kalah adat pertandingan..
                     Kalau bukan rezeki kita,maka bukanlah..belajar untuk menerima takdir :)
                                    Ukhwah Fillah Abadan Abada :))

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment