Saturday, 26 July 2014

Birthday Haziq !

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


Pada 19/7/2014,
merupakan hari lahir adik aku iaitu Isma Haziq yang 12 tahun..
haha :D dah tua rupanya kau kan?
aku ingat lagi waktu kita main sesama dulu..
sekarang mana ada dah..aku sibuk dengan kerja aku,kau dengan kerja kau..
belum lagi dewasa,tapi kita dah kurang rapat kan?
asik gaduh je,walaupun bilik sebelah je :p  :')

Inilah satu-satunya adik lelaki aku :)
Semoga panjang umur,ceria selalu and good luck for your UPSR!


 comel tak kami?hahaha :D
 waktu aku 6 tahun dan Haziq 4 tahun :)
 waktu aku darjah 1,dan Haziq 5 tahun :)
 waktu aku 6 tahun dan Haziq 4 tahun :)
See? betapa rapatnya aku dengan dia dulu..
sekarang kureng lahh..
gaduh je lebih :p
tapi adalah tangkap beberapa gambar dengan dia..hihi :3
Selfie katako :o


Muka kami tak boleh belah..hehe :3

Sempena hari lahir Haziq yang ke 12 tahun,
kami sambut di rumah nenek acu sewaktu bulan Ramadan.
Almaklumlah,makan sama-sama seronokkan?
hehe :3
sebelum berbuka,kami solat berjemaah Maghrib bersam-sama :)
 Kemudian,kami menjamu selera dengan kurma dan pelbagai hidangan yang lain ;) Yummy!
 Kuih kegemaran aku,Kuih Pelita :p
 Sate kajang pun ada tau! Aumm!
 Mee kari pun kegemaran aku :) Resipi Mak Ngah! Sedap gilaa!
 dan Ini Kek Hari Lahir Haziq :)
 Birthday boy with his cousin :) Ayoi a.k.a Azrol!
 Haziq dan Ayoi!
 Haziq potong kek dengan Huda :))
Haziq bersama kek nya,Ceh! dah tua pun nak potong kek :p Pirahhh!

apapun..kakak ucapkan selamat Hari Lahir!
terima kasih sebab banyak tolong kakak selama ini..
dan tak berkira bila aku minta duit kau!
hahaha :D aku kejam? "Kesah :p"

 Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Haziq..
Sannah Helwah to you too!
Love you to the moon and back,okay? hahaha :D
Bye and Assalamualaikum!
See you soon!

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤