Monday, 7 July 2014

Jamuan Pengawas

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ



Hari ini nak throwback Jamuan Pengawas tahun 2013..
Memang kenangan terindah bagiku :)

Pada 21 September 2013,
Lembaga Pengawas mengadakan Jamuan Pengawas bagi menghargai jasa-jasa pengawas sekolah yang telah berbakti untuk menjaga imej dan disiplin Sekolah :)
Aku menaiki Bas C dengan Atiqah..Ashraf pun naik bas yang sama juga -_-
dia ni kat mana-mana muncul..aish !
Jamuan Pengawas diadakan di Putrajaya..
Aku dah lupa apa nama tempatnya -_-

Ni gambar pemandangan kat Putrajaya..Cantikkan?





Jamuan dimulakan dengan pembukaan majlis oleh Cikgu Noramalina (makcik aku) dan Aniq Danial..


Kemudian,persembahan yang menarik seperti koir,tarian dan sebagainya..
aku sertai koir,tapi tak  ada gambar pula..
Sorry eh..persembahan lain ada :)




Sambil tengok persembahan,kami semua dipersilakan untuk makan...
Masing-masing ambil makanan sendiri..senang cerita,layan diri lah..
Kalau ikutkan kejujuran aku,Jamuan Pengawas ini skor untuk makanannya Kureng sikit..
Harapkan persembahan dengan cabutan bertuah saja yang best -_-

Ini gambar 'Layan Diri'..
Ini ahli-ahli meja makan aku :)
Aku letak gambar geng aku je,yang tak rapat tu aku tak letak..Sorry eh :)

Dhamira Qistina,Puteri Alia Husna dan Maryam..


Nurin,Aku,Kak Aina Nadiah dan Atiqah :D

Sementara tu aku bergambar dengan Dhamira..Smile :)
aku pakai tudung labuh..Pinjam Maryam punya :)
ala-ala ustazah kononya...
Lepas itu,cabutan bertuah..
Ashraf dapat hamper..bertuah sungguh -_-


Aku pun dapat juga tempat letak keyboard komputer tu.
Berguna lah juga benda asing tu -_-
Aku letakkanya kat atas meja bilik aku..Taraa!

Atiqah dapat beg,tapi sayangnya tak ada gambar lah pulak :(
ada orang tu pun dapat juga..tapi malas nak letak gambar dia..
siapa lagi kalau bukan Pakwe Atiqah..haha :D
Lawak Hambar -..-

Habis program makan dan selesai solat Zuhur..
kami nikmati pemandangan dan bergambar!Pico!
Aku,Dhamira,Atiqah,Maryam,Hurul,Anis dan Aireen..
Muka aku tak nampak -..- Dhamira spoil -_-
Aku,Nurin dan Atiqah bergambar dengan pameran-pameran kat situ..
ni aku :)

ni Nurin :)
Lepas itu kami bergambar dengan penolong pengawas :)
Atiqah dan Aku.

Nurin dan aku.

Sementara tunggu bas yang lambat tu datang..aku tangkap gambar orang ..
Dhamira,Niena,Nurin.

Zulaikha dan Atiqah.

Sambil itu aku join pengawas-pengawas ni bergambar..
Aku yang sebelah kak Zafirah itu,yang pakai tudung labuh belah hujung :D

Lepas itu kami pulang dengan menaiki bas yang sama tadi :)
Dapat jugalah berselfie satu gambar dengan Atiqah ;)
                                          Peace from Atiqah and big smile from me :D

Semoga bertemu lagi pada entri akan datang..doakan kesempatan masa dan kesihatan :)                
                                                         InshaAllah :)
                                  Ikhlas laporan dari Norismahani ;)