Friday 18 July 2014

Sambutan Hari Lahir Umar Taariq


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ



Harini aku nak throwback akhir bulan 5 pula!
Pada 31/5/2014 merupakan hari lahir adik sepupu aku yang ke 1 tahun :)
acu mengadakan Majlis Sambutan Hari Lahir Umar di KFC Shah Alam!

Aku menaiki kereta Pakcik Alleh dan Cik Amy!
Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Paksu ;)
Lepastu makan dan minum!
Ni gambar kami sekeluarga nak makan :D

Lepastu ada game budak-budak..siapa dapat jawab soalan,dapat hadiah :3

KFC so good! aku serba-serbi kuning :)

Ni gambar aku dengan Hasya!

Aku tak join sebab kena jaga adik kesayangan -..-

Habis Majlis..
aku dengan semua sepupu kanak-kanak beredar ke Taman Permainan depan KFC tu C=

aku kena jaga Hasya dan Huda main Buaian.. C=
Ini gambarnya..
aku dengan Hasya (My Younger Sister) C=



Background memang cantik..diserikan dengan kerabat diraja warna kuning lagi..haha :D

Kalau korang nak tahu..Jubah Kuning ni akan dipakai untuk raya juga!
Almaklumlah raya nak dekat dah..

Hehe :3 sampai disini sahajalah entri saya untuk harini..
Jumpa lagi dientri akan datang..

Sekali Sekala berselfie C=

Assalamualaikum..
Ditaip oleh : Cahaya Pemaaf ❤


No comments:

Post a Comment