Friday 25 July 2014

Shopping!

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


Pada 30 Mei 2014,
aku dan keluarga pergi ke IOI Mall untuk Shopping!
perempuan memang suka shopping kan?
tapi aku gila shopping kalau tengok buku novel terbaru!
Aku mengaku,buku kat rumah aku lagi banyak daripada baju aku >•<
Hahaha :D

Aku beli jubah jenama Abaya untuk sambutan hari lahir Umar pada 31 Mei!
memang aku suka sangat baju berfesyen muslimah!
Mama kata,baju ini akan pakai raya nanti!
tapi tak suprise lah kan?huhu.. Whatever!!

Kemudian,kami sekeluarga meneruskan perjalanan untuk mengisi perut yang belum diisi :)
Abah belanja Pizza Hut!
Nyum-Nyum! ;)

adik aku makan dengan seleranya..
aku dan Hasya sama-sama pandang kamera!
hiheho :O
 Cerianya muka aku ya?
 Amboi,sedapnya makan,Noris!
kamera pun tak pandang :(

 Puas Makan,
aku dan Haziq jaga Huda dan Hasya kat tempat permainan kanak-kanak..
Habis jugaklah RM5 aku!
huhu :(


 Hasya a.k.a adik bongsu aku :) comel kan..hehe :3

Selepas habis 5 ringgit,aku ajak adik aku pergi ikut mama dan abah sebab nanti pokai duit aku tau!
Tapi,dah nama pun budak-budak,menangis lah dua ekoq nate beruq ini -_-
hahaha :D

Akhirnya aku dan mama bawa Huda dan Hasya ke feeding room!

Huda and Hasya..My sisters and naughty girls! Haish!!


Sementara itu,aku tangkap gambar aku sendiri kat cermin bilik itu..
agak janggal bila tangkap gambar kat cermin..

Lepas membeli-belah,kami pulang ke rumah dengan perasaan gembira kerana dapat baju baru!
Dan juga,puas dapat membeli belah bersama-sama!
Alhamdulillah..
Assalamualaikum dan Tata!

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment