Wednesday 18 June 2014

Kejohanan Larian Jalan

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ



Harini nak throwback bulan 2 pula..
Ni nak cerita pasal kejohanan larian jalan SMKPU1..
agak-agak korang kan?aku layak tak jadi setiausaha?
haha..so sorry..Aku tak berminat..aku tulis program sekolah ni semua sebab gambar aku ada :)
Kalau tak ada gambar aku tak ada makna aku buang masa menaip blog ;)

Okey,sambung cerita..
Pada 22 Februari 2014,
Sekolah Menengah Kebangsaan Puchong Utama 1 mengadakan Kejohanan Larian Jalan..
Program ini dimulakan dengan pelajar berkumpul di Tapak perhimpunan seawal jam 8.00 pagi :)
Aku termasuk sekali :)

Gambar Aku dan Atiqah waktu berkumpul pun ada..
Ini gambarnya :D
Kami buat Peace! ;)

Tahun lepas,aku lari dapat 2 point je :(
Tahun ini lebih sikit :D tapi nanti aku bagitau ;)

kemudian,program dimulakan dengan pemanasan badan :)
gambar kami pun ada.. hehe :)
Atiqah macam main teng-teng je kan?
siot je -_-
Lepas itu,kami dibenarkan untuk berlari!
Yeay!aku berlari dengan Lyana sebab kami berdua ada asma so, Kami lari lambat -_-
tapi,hari itu kami bersemangat sampai dapat pecut Atiqah dengan Nurin yang jauh lari kat depan..
Bila dah bertemu,lain pula yang dirancangnya,aku dan Atiqah lari selaju mungkin hingga kesekolah..
Nurin dan Lyana tertinggal kat belakang..
Tapi Alhamdulillah,tak ada yang mengambil gambar aku dan Atiqah..
dan Alhamdulillah asma aku tak menyerang..

Sampai je padang sekolah,aku dapat 4 point..Yeay!dapatlah sumbang banyak markah juga..
Tapi aku tak expect Syahbandar menang sebab sikit je Syahbandar yang sampai sekolah awal..
Tapi tak apa.. The reality is..Syahbandar a winner! muahh ;) Syahbandar forever :)

Lepas ambil kad kokorikulum..
aku,Atiqah,Nurin dan Maryam lepak rumah Atiqah..
Macam biasa,kami akan berselfie ;)

Taraaa!ini gambarnya!
Selamanya Syahbandar Juara! ;))
 Ni gambar aku dan Atiqah :)
Ni gambar kami berempat..Best friend forever :))
 aku dan Atiqah again..
Best friend forever..please don't be jealous..because we know we're beautiful..
Haha :D just a joke..don't take it seriously okay?

                           Sekian sahaja entri saya ..Jika ada umur yang panjang,jumpa lagi di entri lain..
                                                    Assalamualaikum :)
                                             Ikhlas daripada Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment