Sunday 15 June 2014

PWTC



 ASSALAMUALAIKUM..

Dah lama tak update blog,so harini nak update yang throwback sahaja..
Tak apakan?
:D

Pada 1/5/2014,
aku dan Atiqah merancang ke PWTC bersama Mawaddah..
jadi,aku sampai rumah Atiqah dalam pukul 10.15 pagi.
Kami merancang bertolak pada pukul 11.00 pagi,ayah Atiqah memandu kereta dengan agak perlahan.
Sampai rasa nak tertidur tau!haha :D 
Sepatutnya perjalanan dari Puchong ke KL memakan masa hampir 1 jam..
Tapi kami amatlah terkejut apabila tengok jam baru sahaja pukul 11.11 pagi .. :O
kami menunggu Mawaddah ditempat jual aiskrim..kemudian 10 minit selepas itu Mawaddah datang dan membawa kami ke gerai Blink yang bertemakan Hero Blink tahun ini.. ^~^

aku,atiqah dan Mawaddah borong banyak buku!
selepas itu,kitaorang bergambar dengan Penulis Blink2 yang hensem dan cantik belaka!

ini aku dan Kak Izanor(Penulis Siri Dongeng Sri Bangsar)

ini kami bersama Abang Alam(penulis siri dekor2)

ini aku dengan abang AmanWan yang comel(pelukis Nomik)

ini aku dan Atiqah bersama Azanil(penulis siri Hero!)
Tahniah Abang Azanil kerana telah berjaya menghabiskan siri novel hero sri 
                         bangsar..lepas ini sambung siri nomik hero pula ya?semoga berjaya!^~^
ini dengan Abang AmanWan lagi..   
ini dengan Kak Hazira yang cantik!


Memang Happy dapat jumpa keluarga Blink ini sekali lagi..
InshaAllah hujung tahun ini aku dan Atiqah akan mengikuti program Perjumpaan Blinkers 02!   
aku memang rindu dengan Anis Syafiqah,Nurul Farhanah,Aisyah dan ramai lagi keliarga Blink yang lain!
okey!ni aku nak tunjukkan gambar aku bersama idolaku!sebelum pergi PWTC,aku ada bermimpi jumpa kak Ain,tetapi tidakku sangka menjadi realiti!Thanks Allah ! <3


inilah Kak Ain a.k.a Idolaku!

AinMaisarah adalah seorang penulis novel remaja yang sangat popular!
Aku minat Kak Ain sejak 2011,iaitu kakak saudaraku yang memperkenalkannya..
Pertama kali aku baca novel dia memang menarik meletup kebaboom kau membacanya!

okey,lepas shopping, aku,Atiqah dan Mawaddah membuat satu kerja gila iaitu berselfie..
Haha..dengan menggunakan monopod pulak tu..
ramai yang pandang,tapi pedulilah apa orang nak kata..
inilah gambar yang diambil :DD


             memang gilakan?haha :D dah lah dekat tempat makan awam..tapi ayah Mawaddah kan owner kedai makan ni,so apa kisah kan?memang happy sangat2!

lepas makan,kami kehausan dan membeli aiskrim serta tin minuman..
kami pergi membelinya dihadapan bangunan UMNO..
ini gambarnya..
tin minuman Coca Cola..aku membelinya..

dengan Mawaddah depan bangunan Umno..posing aku kelakar

dengan bestfriend aku a.k.a boyfriend haha :D

okey,lepastu kitorang shopping gelang pulak..
tapi tak sangka terjumpa Diana Amir sedang ditemu ramah ;)
lepas itu ayah Mawaddah bercerita yang Chef Wan  tanya resipi makanan restoran PWTC tu dekat Chef.
Seriously lawak tau!!

Lepas itu dengar cerita,Adi Putra pun ada sama..tapi melepas,tak dapat jumpa dia..bukan rezeki lah..

Lepas itu aku ikut keluarga Atiqah pergi rumah saudara mara dia..Best jugaklah..tapi kerja aku baca novel..

ini gambar dalam kereta dan gelang baru aku dan Atiqah !

                                                                                                                                                                         Kemudian,kitorang pergi KL pula,beli selendang merah blink2 cantik gilosss!
Memang shopping sakan..sampai ke malam kitorang bershopping..
adalah snap 1 pic tapi muka penat  gila ni...
                                                                                                                                                                         okey,sampai sini sahaja catatan hari pertama di bulan May.
PWTC memang kenangan yang paling seronok bagiku..

Assalamualaikum..
saya tinggalkan sedikit pesanan ya!

La Tahzan!Allah sentiasa bersamamu!
Alhamdulillah perancangan saya menjadi!
Keep In Touch ;)



No comments:

Post a Comment