Friday 4 September 2015

Open House Syahidah

Assalamualaikum!
Hari ini aku nak cerita tentang Open House Syahidah hari itu!
Syahidah buat makan-makan kat rumah dia. Dia jemput aku, Atiqah, Hidayah, Faihana dan Ainjelina.
Aku dan Atiqah tunggu kat depan rumah Atiqah untuk Hidayah ambil kami.
Hidayah bawa kami ke rumah Syahidah dalam pukul 2 petang macam itulah.


Gambar kami berlima berselfie lepas habis makan!
Terima kasih Syahidah! Makanan kat rumah kau memang terbaik!


Disebabkan semakin lama semakin ramai tetamu.. kami mengundur diri untuk keluar rumah dan pergi ke Taman Permainan berhampiran rumah Syahidah!
Kami tangkap gambar sebanyak yang mungkin dengan pelbagai gaya.








Gambar kegemaran aku! Boleh pulak waktu ini aku punya kain terbang! Dah macam photoshoot!😊












Ini gambar kami berempat dengan muka yang entah apa-apa. Hahaha



Aku bersama tuan rumah! Noor Syahidah~

Kami selfie bertiga!



Kami berempat lagi!

Aku selfie pakai Iphone 5s! Jangan jeles! Hahaha
Lepas habis tangkap gambar.. aku dan Atiqah pun telefon ayah Atiqah untuk hantar kami ke rumah terbuka Izzah pula. Ayah Atiqah dengan senang hati hantar kami ke rumah Izzah.

Sekian sahaja daripada kami berlima!
Jumpa lagi di entri akan datang!
Aku suka gambar-gambar dalam ini. Lawa betul!
Sebagai penutup.. aku letak gambar comel kami berlima disini!
Ja-Ne!

Ditaip oleh:Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment