Friday 4 September 2015

Open House Zulaikha

Assalamualaikum..
Hari ini aku mahu berceloteh tentang Open House Zulaikha.
Dia jemput kami berdua untuk makan-makan kat rumah dia.
Sedap itu sudah tentu!

Aku, Atiqah dan Ainjelina yang baru lepas habis makan. Sedap! Mashita!
Habis makan, kami selfie diluar rumah!
Ini hasilnya...


Comel dok kami semua ? haha

Lepas itu.. aku dan Atiqah pun tangkap banyak-banyak gambar bersama-sama. Ini hasilnya...







Lepas bermanja-manja bergambar dengan Atiqah, aku bergambar dengan tuan rumah pula!
Zulaikha Adriana!


Outfit of the day Atiqah!


ini outfit of the day aku!
Lepas habis tangkap gambar ini, aku telefon mama untuk ambil balik rumah dengan Atiqah sekali.
Okey.. sekian sahaja entri untuk kali ini..
Aku sudahi dengan gambar OOTD aku yang comel ini..hahaha tak ada ah. Baju tu yang comel sebenarnya 😜😜
Bye! Ja-Ne!


Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤

No comments:

Post a Comment