Friday, 4 September 2015

Open House Izzah

Assalamualaikum..
Hari ini aku nak berceloteh tentang Open House Izzah.
Lepas saja kami pergi beraya di rumah Syahidah.. kami terus bergerak ke rumah Izzah pula.
Memang seronok sebab satu hari kami berjalan raya!

Aku bersama tuan rumah, Izzah!


Aku bersama Atiqah.

Apabila NIA~ berselfie!

Kami selfie lagi walaupun dah masuk dalam rumah. Hahaha



Kami tangkap gambar dekat dapur rumah Izzah.
Sebenarnya kami kena tolong mak Izzah buat roti jala dan macam macam makanan lagi untuk makan malam tetamu.



Kami dah mula lakukan kerja! Aku dan Ketty tengah potong bawang masa ini kat belakang Izzah!

Kami bertiga selfie lagi!


Aku dan Atiqah!

Eh? Kami bertiga lagi?

Yang depan sekali ini, adalah mak sedara Izzah.Memang muda. Haha. Kami bertiga pun selfie!



waktu ini Cikgu Rabiatul datang rumah!
Kami pun tangkap gambar dengan Cikgu Bahasa Melayu aku ini waktu tingkatan satu dulu.

Lepas cikgu Rabiatul dah balik.. Ketty dan Kak Nurin yang merupakan jiran Izzah ini datang rumah.
Seronok sebab kami ini memang rapat. hahaha

Kemudian, kami selfie dan tangkap gambar didapur!
Dengan pelbagai gaya, aksi dan ragam yang ditonjolkan hahaha!













Tak cukup dengan bergambar kat dapur, kami tangkap gambar kat ruang tamu Izzah pula.
Gila-gila memang perangai kami! Hahaha
Aku memang suka buat muka kot.


















Lepas habis memasak dan mengemas rumah.. Aku dan Atiqah balik ke rumah masing-masing pada pukul 11 malam! Ayah Izzah yang hantar kami pulang ke rumah.
Sekian sahaja gambar kami hari itu!
Perasan tak? Entri aku kali ini hanya penuh dengan gambar.
Hahaha! Biar gambar berbicara!
Aku berbicara banyak-banyak pun bukan nya korang semua rajin nak baca pun. Aku pun bagi hadiah gambar ini sebagai penutup entri kali ini. Hahaha Bye-bye daripada NIA~
Ja-Ne!!

Ditaip oleh:Cahaya Pemaaf ❤