Monday 16 November 2015

Johor again


Hari ini aku nak throwback waktu pergi Johor untuk bercuti.Cuti saja-saja.Memang ternyata seronok!
Hotel itu walaupun hanya ada satu bangunan tinggi saja,,Namun kemudahannya lengkap!
Buatkan aku kagum sendiri!

Ada bilik khas gosok baju,sauna,spa,dewan event,gym dan sebagainya.
Semua tempat aku lawat kecuali tempat makan dia,High class sangat.Takut nak makan.Harga cekik darah! cekik leher sendiri pasal tak mampu.Jadi kami makan luar sahajalah nampaknya :')

Ini kat kedai makan Asam Pedas apa entah.Aduyai..aku lupa :(
Aku memang ada masalah dalam mengingat sesuatu.Pasal itu aku suka tulis supaya ingat.
Tak apalah.Hangpa cari sendiri naa..


Aku main benda ini dengan adik lelaki aku.Seronok kemain.Aku menang! Yeyey!
Apa punya lelaki hang ini! Main bola pun tak reti ka?Meh sini cek kasi ajar cikit.
Okey cukup dah iklan kedah.

Ini tatarias hotel.4 star aku rasa.

Ini kedai makan yang namanya Asam Pedas apa entah itu.

Makanan dan air dia memang thorbaikkk!
Sedap dan berbaloi-baloi.
Anda semua wajib pi kedai Asam Pedas tak tahu nama ni :(
Hahaha

My beloved parents ❤
Aku ada! kau ada?
hahahaha hihihi


Ini tatarias bilik tetamu hotel.

Ini depan pintu masuk hotel


Bilik tetamu hotel.



Tatarias depan lif.


Lorong nak ke bilik hotel!


Aku di tangga mahal hotel!
Kau hado?


Tangga ini konfem berjuta ringgit habis.Macam dalam cerita Barbie pula.Tangga Istana macam inilah! Sejibik!


Tengok.kan gua dah cakap.Princess tu mai menari dengan prince charming mereka.Aku tak jumpa lagi.Aku tengah menari seorang diri ini.Ada 7 tahun lagi naa..lama..


Lampu ini konfem beribu!


Bilik tetamuuuu.

Aku sedang berlari.
Begitulah awan nano.
Nano Nano Nano..

Apabila Cahaya Pemaaf berselfie!


Ini aku duk bersenam atas bola ini.Naik patah pinggang aku.Duduk tak seimbang!Asik senget sebelah! Sudahnya jatuh tersungkur.Namun,ini cahaya pemaaflah! Saya maafkan awak bola hijau!
Bila kita jatuh kita perlu bangkit!

Mari kita kayuh basikal senam.Fuhh..dah lama aku tak main basikal.Rinduu.


Gambar kegemaran seluruh masa.Ok terima kasih.Bye,Jumpa lagi!


Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ❤


No comments:

Post a Comment