Monday 28 November 2016

Last Day of School!

Assalamualaikum...
 Last Day Of School! 
Hari terakhir sekolah pada tahun 2016 sememangnya menyeronokkan! 
Kami adakan sambutan hari terakhir sekolah dengan makan Dominos Pizza dan terdapat juga      
 Pot Luck!
agak ramai jugalah yang datang ke sekolah pada hari itu sebab kami dapat meluangkan masa bersama-sama dengan Aina Naqiyyah yang bakal berpindah ke melaka tahun depan. 
Kami dapat bergambar, makan besaran, bergosip, berceloteh, bergelak ketawa, bergembira dan sebagainya!

Aku dan Atiqah!

Atiqah, Aku dan Camelia!

Atiqah, aku, Nurin dan Rukhshannah!

Us again!

                                             Keadaan kami dalam kelas! Zoom untuk melihat dengan jelas! hahahah

Sementara itu, budak lelaki order pizza dulu!

aku dan Aina bergambar buat kali terakhir! huhuhu

Atiqah, Janice dan Aku!

Atiqah dan Nurin!

Aku dan Atiqah!

Kami bertiga!

Us Again!

Semua gadis Aristotle yang hadir!

Aristotle Gangs!

Penutup bagi entri kali ini ialah gambar aku, atiqah dan nurin yang comel! hahaha sekali-sekala masuk lif tekan sendiri haha! Sememangnya Last day of school 2016 is the best! Best memories of 2016 with Aristotle students! They are my friends and we were never fight with each other! I love them! 4 Aristotle will always in my heart!

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf~

No comments:

Post a Comment