Sunday 28 December 2014

Birthday November!!!

2

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Hai!
Dah lama jari aku tak menari-nari menaip untuk topik terbaru di Blog ini.
minta maaf banyak-banyak ya!

so,the topic for today is Birthday November!
November merupakan bulan lahir Mama,Abah dan Mr.Blur.

At the first November,
1/11/1970 merupakan hari kelahiran abah.
Tahun ini umur abah genap sudah 44!
aku rapat dengan ayah aku berbanding mak aku sebenarnya.
bila dah besar ini,lebih rapat dengan mak aku kot.
hahaha..sebab ayah aku asyik panggil 'Haziq' je 24 jam..
almaklumlah..satu-satunya anak lelaki.

ada satu gambar kenangan aku,
haha
waktu ni 3 tahun tak silap :P
aku comel idok?

nak tahu kitorang buat apa?
sehari sebelum hari lahir abah,kitorang iaitu mama,aku,haziq,huda dan hasya.
Abah kerja seharian.
Balik je rumah petang tu,abah tidur.
lepastu,mama rancang ajak pergi Hero.Beli barang untuk sambutan.
kitorang beli belon,kek,pizza dan sebagainya..

Balik rumah,aku tiup belon sebanyak 44.
lepastu buat persiapan apa yang patut.
(sorry ah.takde gambar!aku sibuk sampai lupa ambil gambar 😂)

Dah siap,mama kejut abah.
Mama kata ada benda kat kereta abah.
Abah gelabah bangun terus.
aku dengan Haziq dah siap sedia untuk letupkan peniup.
abah keluar je,aku dengan haziq terus letupkan.
lepastu krik2 sekejap.
Huda terus nyanyi 'Happy Birthday to you..'
hahaha tepat do timing!

lepastu kami menjamu selera tak ingat dunia :P
hahaha..Happening or not?
My family always like this.
want to do a different than others 😉
Thanks for everything Abah.
without you,I can't be like this.

Pada akhir bulan November merupakan hari lahir Mama.
29/11/1979 merupakan hari kelahiran mama.
genap sudah umur mama yang ke 34 tahun.
I love you,Mama!


Birthday Mama kami sambut di One City Mall.
Pusat membeli belah yang baru dibuka.
Memang seronok!
tak ada kek,cuma makan nasi ayam.
tak ada apa pun kat sana.cuma jalan-jalan.
tak ada benda nak beli pun.haha.

 ni escalator One City Mall..

 ni lift One city Mall.
laju do.takut lah juga.
aku jalan atas kaca tu,memang rasa jantung dah jatuh ke tingkat bawah.
Mama langsung tak nak cuba.
kata Mama 'malang tidak berbau'.
eceh..hahaha.sebenarnya kita kena yakin pada Allah bahawa nothing will happen!

 aku dengan satu-satunya adik lelaki :P

 NorisPeaceYoAllLovers ❤❤
eceh..hahahaa
Outfit of the day..
Be happy everyday!

Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf



No comments:

Post a Comment