Tuesday 12 July 2016

Celebrate Eid 2016!

Hai dan Assalamualaikum semua! 
Selamat Hari Raya !!!

Sepanjang Hari Raya yang mulia ini, aku nak throwback masa pagi pertama Hari Raya..
Tema tahun ini ialah kelabu atau pun dalam bahasa inggeris nya ialah Grey.
Sebenarnya aku dan mak aku pakai baju dua tahun lepas punya masa raya ketiga.
Tapi tahun ini kami sekeluarga rasmikan baju ini sebagai baju Raya pertama.
Baju Huda, Hasya, Abah dan Haziq cuma diobeli di Jakel sahaja.
Ayah aku dan adik lelaki aku pakai baju jenama Aaron Aziz dari Jakel.
Manakala, Huda dan Hasya punya baju dari jenama Lara Alana yang merupakan anak kepada pasangan Scha Al Yahya dan Awal Ashaari.

Ini adalah pakaian pagi raya pertama kami. Amacam?


                          Ini adalah OOTD ataupun Outfit Of The Day aku pada pagi Raya yang Indah ini.
                                                                      Cantik ke idok?

Pada Raya yang kedua pula, kami bertemakan merah or maroon.
Seperti yang anda lihat, ini adalah Outfit Of The Day aku pada raya kedua.
Just a simple peplum from me :)

!SELAMAT HARI RAYA SEMUA!

...THE END...
Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf 

No comments:

Post a Comment