Tuesday 16 May 2017

Infohunt MSU

Assalamualaikum! topik aku untuk hari ini adalah (baca balik tajuk)!
Ini adalah memori yang tak akan boleh dilupakan kerana semuanya tentang kerjasama! 
Aku yang sememangnya tak berapa sangat dalam aktiviti berkumpulan ini akhirnya terjebak juga kerana menyertai aktiviti ini!

Aku dan Atiqah nak ke sekolah pada pukul 2.00 petang!

Hye!

kumpulan kami terdiri daripada 6 orang sahaja! 

atiqah, Camelia, aku, Syahidah, Amirah, Rukhshannah!

Aku dan Camelia nak pakai kasut!
Apa yang menyeronokkan adalah kami semua diberi cabaran untuk menguji kepantasan, ketangkasan, kehebatan, dan kebijaksanaan. Permainan menguji minda kebanyakkannya!

Kami semua bergembira walaupun tak menang!
Wahidah, atiqah, aku!

                                              Pengawas Pusat Sumber feat Pengawas!


 Best Day Ever! Aristotle Squad!

                                                      Whatever it is ever it's good or bad, we are still together! Because                                                         we are Aristotle Squad! We Are Galaxy!
                                                      
                                                Ditaip oleh: Cahaya Pemaaf ~



No comments:

Post a Comment